רעיונות ליום הולדת כיפי במיוחד

0
1757
רעיונות ליום הולדת כיפי במיוחד

אז מה התכניות שלכם למסיבת יום הולדת של בנכם\בתכם?

הכל תלוי באופי שלכם ובתקציב. לא כל המשפחות יכולות להוציא סכום עבור הפעלות ליום הולדת וגם אלו החוששים מקיום אירוע בביתם בכוחות עצמם יגלו שעם תכנון והכנה מתאימים אפשר לערוך מסיבת יום הולדת מצוינת בבית ובעלות נמוכה. אפשר גם לעשות מסיבה משותפת עם חבר שיום הולדתו סמוך. דבר זה יסייע גם בהכנות וגם בחלוקת ההוצאות

נמשיך עם רעיונות ליום הולדת בבית בצורה עצמאית, המעונינים ברעיונות לפעילויות יום הולדת בבית או בחוץ יכנסו למאמר הפעלות ליום הולדת.

לילדים קטנים, עד גיל שלוש ארבע כדאי לבדוק את האפשרויות למסיבה מצומצמת עם מספר מועט של חברים טובים. בגן חובה ובבית הספר נהוג להזמין את כל הילדים ללא יוצא מן הכלל.

אם צריכים עזרה נוספת בארגון מומלץ מאד להזמין נערה או שתיים מאלו שעושות אצלכם ביביסיטר לסיוע שוטף בפעילויות, קבלת הילדים בתחילת היום הולדת, טיפול בבקשות של הילדים (שתייה ושירותים) וכו', כך תוכלו להתרכז בניהול המסיבה ללא הפרעות

את מסיבת יום ההולדת כדי לתכנן לשעתיים-שעתיים וחצי. קחו בחשבון שגם יש איחורים ולכן הזמן נטו יקטן. כדאי לתכנו מספר פעילויות ארוכות ומשחקי חברה מתוך הרשימה המומלצת הבאה:

משחקי חברה ליום הולדת (לחצו למאמר מורחב מסיבת יום הולדת לילדים)

  • חבילה עוברת
  • זיהוי משפטים
  • חידונים שונים (ראו חידון ליום הולדת)
  • פעילויות יצירה שונות
  • צביעה
  • יצירה הקשורה לחג סמוך
  • עם עזרה נוספת ניתן לעשות תחנות של משחקים

– וכמובן ניתן לבחור בדרך היחסית פשוטה יותר ולהקרין סרט (חובה לראות את הסרט לפני המסיבה ולבדוק שהוא מתאים)

תמיד יהיו ילדים שיסיימו פעילות כלשהי לפני האחרים. לכן כדאי שילדים אלו לא ישתעממו (ויפריעו לאחרים), צריך לדאוג להם לתעסוקה ולכן אנו ממליצים על הכנה של דפי פעילות נוספים בהתאם לגיל הילדים: תפזורות, חיבור נקודות לצורות, תשבצים וחידוני חשבון, דפי צביעה וכו' המתאימים לרמת הילדים. מומלץ להתחיל בפעילויות אלו כשהילדים מגיעים ועד שמגיע מספר מספיק של ילדים להתחלת המסיבה.

מגיל שמונה בערך ובהתאם לאופי הילד ניתן להעביר את המשוכות לילד יום ההולדת כאשר הם מכינים את ההזמנות בעצמם, מתכננים את הפעילות וגם את האוכל, ואפילו, על פי הנסיון שלי, הם יכולים ביחד עם חבר נוסף להפעיל את החברים שלהם בעצמם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן