אירוע מושלם – עם ציוד תאורה למסיבות + מסכי לד מתקדמים

0
562
קרדיט: Pixabay

אירוע מוצלח – עסקי או פרטי – מחייב תשומת לב להמון פרטים. במיוחד חשוב לתכנן נכון את התאורה במקומות השונים של החלל, ועבור כל החלקים באירוע, וכך לייצר את האווירה הרצויה בכל נקודה ונקודה בשטח ובכל נקודת זמן.

תכנון תאורה למסיבות – דגשים חשובים

בחירת גופי תאורה למסיבות משלבת שני שיקולים משמעותיים: קודם כל ישנו ההיבט הפונקציונלי – כשעורכים אירוע, בין אם זוהי חתונה ובין אם השקת מוצר, יש באופן טבעי צורך לספק תנאי תאורה אופטימליים בכל השטח, ובמיוחד במקומות שבהם יש התרחשויות רלוונטיות (קבלת הפנים, החופה, הצגת המוצר החדש וכו'). השיקול השני הוא האסתטי – תאורה היא מפתח מרכזי באווירה, וכדאי לנצל אותה כדי להבטיח את האנרגיות הרצויות באירוע.

עוד דגש בתכנון תאורה באירוע הוא יחס עלות-תועלת משתלם: מצד אחד ישנו רצון לתאורה מרהיבה, אבל מצד שני התקציב מוגבל. מומחים אמיתיים בתחום, שמכירים את כל סוגי הפתרונות האפשריים, יודעים למצוא אופציות מוצלחות מאוד בכל מסגרת תקציב.

היתרונות של מסכי לד לאירועים

אחד המרכיבים העיקריים של תאורה באירועים הוא מסכי LED – כלומר ב-Light Emitting Diode. תאורה זו מתאפיינת ברף איכות גבוה בזכות קצב הריענון המהיר של המסך, ועוד יתרון שכדאי לקחת בחשבון הוא העלות המשתלמת של מסכי לד לאירועים (בגלל צריכת החשמל הנמוכה והעובדה שתוחלת החיים של המסך עצמו ארוכה). בנוסף, מסכי הלד דקים וקלי משקל, ולכן אפשר לשלב אותם בקלות בכל מערך תאורה בכל אירוע, ובפרט להשתמש בהם כדי למשוך תשומת לב לאזורים ספציפיים.

חשוב להדגיש שמסכי הלד מתאימים גם לאירועים בשעות האור, ולמעשה זוהי האופציה היחידה הקיימת כיום לתצוגה ברורה בכל תנאי תאורה.

המומחים שמבטיחים אירוע מושלם – וגם מקיימים

ולדי מושאילוב והצוות המיומן שפועל לצידו ב"ולדי הפקות אירועים" מיומנים מאוד במציאת קונספט התאורה האידיאלי לכל מסיבה. החברה צברה ניסיון רב בהשכרת מסכי לד לאירועים ובמציאת פתרונות תאורה למסיבות שמבטיחים – וגם מקיימים – יחס עלות תועלת משתלם במיוחד. השירות רלוונטי גם לאירועים קטנים וגם לאירועים בקנה מידה גדול מאוד, גם לכנסים מקצועיים וגם לאירועים פרטיים, ובקיצור – הדרך הטובה ביותר להבטיח אירוע מושלם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן