כל הציוד שאתם צריכים לאירועים קטנים וגדולים

0
2182
קרדיט: rentline

אירועים שמתקיימים בלוקיישן חיצוני בעונת החורף דורשים פתרונות חימום ואירוח. כיום אתם יכולים בצורה קלה ופשוטה להפיק אירועים קטנים וגדולים עם כל הציוד שדרוש לכם. אתם מקבלים את כל הציוד עד לנקודת האירוע ונהנים מחיסכון אדיר בזמן. כך אתם יכולים להתרכז בהפקת האירוע עצמו מבחינת תוכן ושיווק, מבלי לטרוח ולבזבז משאבים על הכנות לוגיסטיות.

פתרונות לאירועים

כך למשל אתם יכולים בקלות להנות מהפתרון של השכרת אוהלים בגדלים שונים ומסוגים שונים כמו גם מפתרונות חימום מגוונים שכוללים בין היתר פטריית חימום חשמלית שהיא יעילה מאוד ומחממת בצורה מעולה. לצד הציוד עצמו יש שלב באירוע גם מזון ושתיה ולכן תוכלו בקלות להזמין קייטרינג לאירועים קטנים וגדולים עם מגוון של מאכלים וקינוחים.

אוהלים

השכרת אוהלים לאירועים דרושה במקרים בהם האירוע מתקיים בשטח פתוח תחת כיפת השמיים, אך יש צורך בפתרון של הצללה או אירוח למשתתפים על מנת ליצור עבורם מבנה ארעי שינעים את השהייה שלהם בשעות הערב, יגן מפני משבי רוח ועוד. לכל אלו יש פתרון פשוט מאוד והוא השכרת אוהלים. פתרונות של אוהלים והצללה מאפשרים לכם להנעים את שהיית האורחים מבלי שיספגו את קרני השמש או רוחות בלתי נעימות. בייחוד עבור אירועים אשר מתקיימים בשעות הערב ובעונת החורף פתרונות של אוהלים הם חיוניים. השכרת אוהלים חיונית לא רק לעונת החורף אלא גם לעונת הקיץ – על מנת לספק צל וקירור.

ובהקשר הזה חייבים לא לשכוח את כל ההיבט של פתרונות חימום וקירור. פטריית חימום חשמלית היא אמצעי חימום יעיל ביותר עבור אירועים שמתקיימים בחללים פתוחים בעונת החורף, כאשר גם אירוע שמתקיים באוהל הוא אירוע שנחשב ככזה שמתקיים בשטח פתוח ולכן דרושים כמובן גם במקרה הזה פתרונות חימום. תוכלו לשלב למשל כמה פטריות חימום חשמליות באזורים שונים במאהל. אל תוותרו על השכרת אוהלים ועל פטריית חימום חשמלית לאירועים בעונת החורף.

קרדיט: rentline

קייטרינג

אחד הדברים החשובים, אם לא החשוב ביותר בכל אירוע ומפגש הוא האוכל. להתארגן מבחינת מזון ושתייה ביחס לכל האורחים שצפויים להגיע זו כמובן משימה לא פשוטה. אבל יש דרך פשוטה מאוד לפתור את העניין והיא עם קייטרינג לאירועים קטנים. כאשר אתם מזמינים קייטרינג אתם נהנים מחיסכון אדיר בזמן, אתם יודעים שתקבלו בדיוק מה שהזמנתם מבחינת כמויות ואיכות, ואתם לא צריכים להתעסק עם כמות רבה של כלים, קניית חומרי גלם ובישול או אפייה. בצורה נוחה ופשוטה אתם מספקים לאורחים שלכם חוויה יוצאת מן הכלל עם קייטרינג לאירועים קטנים או גדולים. תוכלו לשלב קייטרינג בשרי או חלבי. קייטרינג בשרי למשל כולל אפשרויות מגוונות כמו בשרים מעושנים, קבבים, מעורב ירושלמי, המבורגרים, כריכי קורנביף ועוד מגוון רחב של אפשרויות לבחירתכם.

למידע נוסף מוזמנים לפנות לרנטליין בטלפון 077-7298878

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן