ללמוד לבשל בצפון

0
2334

סדנאות בישול בצפון היא דבר ייחודי שכן הצפון הוא אחד מאזורים היפים ביותר בארץ, הנוף הצבעוני, הים המהמם והצמחייה מסביב הם תפאורה מושלמת לסדנת בישול בצפון או לארוחת גורמה. תוכלו לבחור במספר סוגי סדנאות שונות כמו סדנת בשרים שתתאים לקרינבורים שבנינו ותתאים לכל חובבי הבשר למיניהם, בנוסף יש גם סדנאות בריאות שיפתחו בפניכם שלל אופציות ויגרמו לכם לטעום מטעמים מגוונים ומיוחדים שלא יצא לכם לטעום אותם ביומיום, כמו כן תוכלו גם להכין קינוחים מנצחים בשילובים מדהימים שלא יצא לכם לחוות את הטעמים האלה במסעדות ואם אתם גם מעוניינים בסדנת בישול בצפון פנו לשף ירון חן שהוא מקצוען בכל הנוגע לתחום הקולינריה ויעניק עבורכם סדנת בישול ברמה הגבוהה ביותר.

חווית בישול משפחתית

אחת מן הדרכים הנפלאות לקרב בין המשפחה שלנו זה באמצעות סדנת בישול משפחתית, הרבה מאיתנו מנסים להתחמק ממפגשים משפחתיים אך כאשר הדבר תלוי באוכל כולנו נרצה להשתתף בו ולהיות חלק ממנו. יש מספר יתרונות פשוט נפלאים לסדנת בישול משפחתית והם:

  • לשבור את שגרת האוכל- במקום להכין דברים מונוטוניים, נוכל ללמוד דברים חדשים שישדרגו משמעותית את הארוחה שלנו ויפתיעו את הילדים שלנו ואותנו.
  • שיתוף- נוכל לשתף את כל בני המשפחה בסדנת הבישול בין אם זה ילדים מאוד קטנים ובין אם זה המתבגרים, כל אחד יכול לעזור ולתרום את חלקו בסדנה.
  • גיבוש- כולם אוהבים אוכל ונהנים מאוכל, והכנת אוכל ביחד זה אחת הדברים היותר מגבשים שיש, בנוסף ניצור מיומנויות אוכל מדהימות.

גם לאירועים קטנים מגיע טאץ' מיוחד

שף פרטי לאירועים קטנים מתאים לכל סוגי האירועים הקטנים, בין אם זה דייט רומנטי או ארוחה משפחתית קטנה, קבוצת חברים וכל אירוע מצומצם, בשביל שנפיק אירוע עם שף פרטי חשוב שנדע מה הציפיות שלנו מהשף, מהם סוג המאכלים שאנחנו רוצים, איזה קונספט אנחנו מעוניינים שיהיה ומהי כמות האנשים שיהיו באירוע, לשם כך יש לכם את ירון חן מקים חברת שירת הסירים, ירון עם ניסיון עשיר ומקצועי בתחום הקולינריה הן לימודי והן מעשי והוא יעניק עבורכם את חווית שף פרטי לאירועים קטנים ברמה הגבוהה ביותר שתוכלו לקבל בתחום הקולינריות בארץ בהבטחה, תוך שמירה על שיחות מעניינות ומצב רוח המייחד רק אותו, לפרטים נוספים חייגו: 052-6655775.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן