יום הולדת בגן

0
1746
יום הולדת בגן

בגני הילדים חוגגים את ימי ההולדת. לכל גננת יש את הדרך שלה לציין את יום ההולדת. לפעמים חוגגים לכל ילד בנפרד, לפעמים מאחדים את החגיגה לכמה ילדים. לפעמים מזמינים את ההורים ולפעמים לא, לפעמים החגיגה היא על פני שבוע שלם בו הילדה או הילד הופכים להיות נסיכת ונסיך השבוע. לרוב הגננת תעדכן את ההורים באסיפת ההורים בתחילת השנה. הורים שילדיהם חוגגים יום הולדת בתחילת השנה יעדכנו מיד את הגננת אודות יום ההולדת של בנם, אולם במקומות רבים מתחילים לחגוג לילדים רק לאחר החגים.

בהתקרב יום ההולדת הגננת כבר תדאג להודיע להורים מה צריך להביא, כמובן, עוגת יום הולדת, הפתעות ושקיות ממתקים לילדים ואלי קצת שתייה וחטיפים. במידה וההורים לא מוזמנים כדאי להביא לגננת מצלמה שהיא תוכל לצלם כמה תמונות מהאירוע.

האירוע לרוב יכלול את הושבת הילד על כסא מקושט יפה, מספר שירים וריקודים, ברכות, משחקי ילדים שונים וכמובן את אכילת החטיפים והעוגה.

בגנים בהם חוגגים לילד על פני שבוע, ההורים יכינו פלקט גדול עם תמונה של הילד וקצת פרטים עליו, הכל בהתאם לבקשת הגננת. כמו כן בגנים רבים מקובל לאסוף סכום כסף מההורים ואיתו לקנות את המתנה מהגן, וכך הילד מקבל מתנה אחת מהגן (לרוב ספר או צעצוע), והמתנה זהה לכל הילדים. בגנים רבים, מבקשים מכל הילדים לצייר ציור, או לכתוב ברכה פשוטה, בהתאם לגילאי הילדים, וילד היום הולדת מקבל את כל הדפים כרוכים יחדיו למזכרת.

חגיגות דומות עודים לפעמים גם בכיתה א', אולם ברוב המקרים בבתי ספר, הילד אם רוצה פשוט מביא עוגה ואוכלים אותה בהפסקה. גם במקרה זה רצוי לתאם מראש מול המורה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן