מתנות יום הולדת לגבר

0
1577
מתנות יום הולדת לגבר

קניית מתנות יום הולדת לגבר היא משימה לא קלה. הינה מבחר רעיונות שמתוכם תוכלו למצוא מתנה מושלמת גם לגבר שלכן!

חוויות

חוויות אקסטרים וחוויות מיחדות כמתנה ליום הולדת הם פעילות מומלצת מאד לגברים. אפשר ורצוי לקנות שוב זוגי ולהפוך את החוויה ליום כיף זוגי עבורכם. השוק מלא באפשרויות.

  • שיעור היכרות בגולף – הגבר שלך ירגיש נסיך ליום אחד
  • טייס ליום אחד – הגבר תמיד חלם על קורס טיס? ביום הולדת הוא יהיה הטייס.
  • חוויות נוספות: טיסה בכדור פורח, צניחה עם מדריך ממטוס, צניחה במצנחי רחיפה ועוד ועד.

גאדג'טים

גברים אוהבים ג'אדגטים. זו פשוט מילה אחרת לצעצועים. ילדים קטנים, צעצועים קטנים, ילדים גדולים צעצועים גדולים (ויקרים). מבחר הגדג'טים שתוכלו לקנות במתנה לגבר ליום הולדת הוא אינסופי ותמיד יוצאים חדשים. האתר הסיני דיל-אקסטרים מציע מבחר ענק של שמוצע במחירים זולים ובמשלוח חינם לישראל (המשלוח קצת איטי). כדאי לעשות הזמנה של 30$ מאחר ואז המשלוח הוא בדואר רשום עם מספר שישמש למעקב. באתר יש דברים רבים ממחירים זולים ביותר ועד מוצרים יקרים יותר ובאיכות גובהה. צריכים דוגמאות לגאדג'טים? בבקשה:

  • אוזניות מבודדת רעש
  • פנסי לדים שונים
  • מחזיקי מפתחות שונים
  • אביזרים לרכב
  • שעונים

אלקטרוניקה

את מוצרי האלקטרוניקה היקרים יותר כדאי לרכוש דווקא בארץ. אלו הן מתנות יום הולדת יקרות יותר וכדאי שתהיה גם אפשרות של החלפה (במידה ורוצים דגם אחר) וגם אחריות ושירות מקומיים. מתנה טובה ליום הולדת יכולה להיות מחשב נייד או מצלמה דיגיטלית וקורא ספרים אלקטרוני.

לבוש וביגוד אביזרי טיפוח

בגדים גבר מן הסתם קונים לא רק כמתנה. כמתנה יפה לגבר ליום ההולדת אפשר לקנות כמה פריטים חביבים שלא קונים ביום יום. מחירם אינו יקר והם מהווים שי צנוע, אולי בנוסף למשהו אחר. פרטי ביגוד שאפשר לקנות כמתנה כדוגמת צעיף, עניבה, גרביים מיוחדת (תרמיות, סרוגות), לבוש מיוחד לתחביבים (בגדי סקי, ביגוד תרמי לטיולים, אוהל לקמפינג וכו') נעלי בית מיוחדות. גם בתחום הטיפוח לגבר יש אפשרויות. מכונת גילוח חדשה, אפרטשייב יוקרתי ועוד.

כלי עבודה

לרוב הגברים ארגז כלי עבודה גדוש ומלא המהווה מקור לגאווה עבורם. אולם בארגז הכלים תמיד יש עוד מקום ולכל גר יש את כלי העבודה שהוא תמיד רוצה לקנות (ואם לקבל במתנה ליום הולדת, אפילו יותר טוב). מברגים ופטישים לא נראים כמתנה אולם כלי עבודה חשמליים הם מתנה מצוינת לים ההולדת ויתקבלו בברכה ובתודה רבה. זו יכולה להיות המקדחה/המברגה המקצועית של מקיטה שהוא תמיד חלם עליה, הפטישון רב העוצמה של בוש שהוא ראה אצל אחד מבעלי המקצוע שפעם עבדו בבית. זה יכול להיות המולטיטול של דרמל, משייף, מקציע, משור חשמלי או כל אביזר אחר אם הוא תמיד רצה לעסוק קצת בנגרות.

דגמים

דגמים מפלסטיק או מעץ של מטוסים ואוניות הם מתנה מצוינת. יש לבדוק שהדגם לא מורכב וקשה מדי (יש דגמים למתחילים ודגמים מורכבים מאד למתקדמים). אפשר גם לקנות דגם מורכב יפה מעץ ובד (במיוחד של ספינות מפרש).

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן